[Csaladtortenet 2] Fenykepeken szereplo ismeretlen szemelyek

Beatrix Philpott csaladfa2 at gmail.com
2019. Dec. 10., K, 12:08:20 CET

Kedves Tamás!

Mindegyik kép 1910 utáni. Az egész alakos elsőáldozós kép már bőven az
1920-as évek.
üdv,
*Philpott Beatrix *
*genealogist and photo collector*
*genealógus, XIX. századi fotográfiák gyűjtője*
e-mail: csaladfa2 at gmail.com
fényképgyűjtemény: http://www.flickr.com/photos/genealogus/

Szigetiné Ili <zekany at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. dec. 9., H,
18:38):