[Csaladtortenet 2] Kérdés képek Torontáltorda

Zsuzsanna Larsson Gilice zsuzsannagilice at gmail.com
2019. Dec. 10., K, 23:42:25 CET

Kedves lista!

Sok kérdés jön tőlem de mivel mostanában kezdtem kutakodni őseim/rokon próbálkozok tanulni a területről és elég intenzív a dolog:)

Van kettő kép és ezek az anyukám ágai. A terület Torontáltorda a mai Szerbia.
Más ilyen “öreg” kép nincs több a családba, legalább amit én tudok. Ott (Torda) még nem kezdtem kutakodni és gondolom nehéz (eddig csak apukám őseit Gilicze kutakodok Szabadka/Tompa környék).

A férfi a képen anyuka ágán a déd nagyapa született approx 1890 Torontáltorda / Torda vagy esetleg Szentmihály (?). Neve Tatics Gábor. Az apja volt Tatics Márton és anyuka Fenyvesi Rozália.

Esetleg valamit lehet megérteni a képről?
Kérdeztem a Magyar Military History Archive Budapest, s a választ ide csatoltam az e-mailben.

A nő pedig a képen: anyukám ága a déd nagymama szül approx 1893. Torontáltorda. Kónya Rozália. Esküdött a Tatics Gáborral (Az volt masonik férj, az  első elveszett a WW1). Mikor lehet a kép csinálva? Esetleg lehet valamit érteni a nyak-lánc? Valami divat volt abban az időben? Vagy valami olcsó vas-lánc? Az apja Kónya X volt és esetleg anyuka Mihályfi X.

Ha esetleg valaki tud képekről kiolvasni valamit szívesen elfogadom gondolatokat!

Kedves üdvözlet
Zsuzsanna

Kindest regards
Zsuzsanna Larsson Gilice