[Csaladtortenet 2] Fwd: Segítséget kérek latinos kutatótársaktól

István Nyitrai nyitraid at gmail.com
2019. Dec. 11., Sze, 06:18:57 CET

Kedves Latinul tudó Társaim!

Ismételten kérem segítsetek nekem. Elnézést a sürgető fellépésért, de az a
helyzet, hogy magát a kutatást, (amivel egyébként egy külföldön élő
kutatótársunkat segíteném) még Karácsony előtt szeretném elvégezni, hogy a
talált információkat e kutatótársunknak Karácsonyi ajándékként tudjam
átnyújtani.  Ha az anyag terjedelme miatt a kért fordítás szívességi alapot
meghaladná, akkor szívesen fizetnék is érte.

*Kaptam egy levéltári név indexet, amit sajnos nem tudok olvasni,valószínű
latinul íródott. Ennek a vázlatos fordításához kérnék segítséget.
Tulajdonképpen arra lennék kíváncsi, hogy a Nevekhez (20 név) milyen témájú
íratok tartoznak?.*
*Köszönettel várom a segítőtárs jelentkezését, akinek majd magánban
megküldöm  a fordítandó anyagot (1 lap)*

Köszönettel: Nyitrai István