[Csaladtortenet 2] GYÓNÁSI TITOK???

Zana János jzana9941 at gmail.com
2019. Dec. 11., Sze, 16:12:33 CET

A gyónási titok nem kerülhet a gyóntató pap lelkiismeretén kívül sehová
sem. Még akkor sem, ha valaki felderítetlen gyilkosságot gyón meg. Ennél
fogva sem a bűnt sem a feloldozást nyilvánosságra hozni nem szabad.
Ha a bűnt és a penitenciát valahol előzőleg nyilvánosságra hozták (amit
nem szabad), akkor annak feloldozását kényszerűségből be kell jegyezni
ugyanoda, ahol az előzménye megjelent. Ez semmiképpen nem lehet az
anyakönyv.
 Üdv, János

U.I. A XIX. századi Romániában megégettek egy boszorkányt (tegnap
mondták be a Híradóban).

--
Családfakutatási postafiók. Keresett nevek: Zana, Ungvári, Mauthner,
Békési, Brachtl, Mojsisovics, Mogyoróssy, Kása