[Csaladtortenet 2] Fwd: Re: GYÓNÁSI TITOK???

Zám László laszlo.zam at freemail.hu
2019. Dec. 12., Cs, 14:28:43 CET

                             Kedves Kutatók!

  Megköszönöm a hozzászólásokat!   Nem mindenhol volt gyónási titok, ezt tudomásul veszem bár meg nem értem. Szerintem az Inkvizícióval is sokan így vagyunk és ez azért eltörpül a mellett.   Isten szolgája is ember, talán azért nem tett legalább különbséget bűn és bűn között, mert egyébként van, ha emlékszünk még a gyónási szövegre: gondolattal, szóval, vagy cselekedettel  ,ezt leírhatta volna mellé. A kutatás szépségei mellett ha majd ott olvassa valaki szépanyja nevét reméljük nem ebből fogja megítélni.Javaslom majd humorral elütni, mert olyan bűn is van ,amit mulasztással követ el az ember.

                                                                                            László