[Csaladtortenet 2] Tanácstalan vagyok

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2019. Dec. 13., P, 12:09:57 CET

Szerintem egyértelműen Kasznár, és foglalkozásra utal.
A kettős aláhúzás szerintem csak azt jelzi, hogy az adott szó nem a név
része: lásd pl. a szemben lévő oldalon Jámbor Erzsébet Fattya-nál is a
Fattya van kétszer aláhúzva, ami ugye egyértelműen nem a név része....
A következő oldal bal oldalán július 30.-án Fásról Almási Péter-nél is a
kétszeresen aláhúzott Fásról szerintem azt jelenti, hogy Fás településről
származik; a jobb oldalon október 6-án Szeghalmi Sándor Mihálynál is inkább
arra tippelnék, hogy Sándor a vezetéknév (bár erre talán nem fogadnék nagy
tételben).
Üdv,
Anna

Lengyel, Jánosné <kompolthy47 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. dec. 13.,