[Csaladtortenet 2] FW: kutatási anyagaink sorsa

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at gmail.com
2019. Dec. 14., Szo, 15:44:25 CET

Balog László irta:
> A saját ismereteim szerint jelen pillanatban egyedül a FS keretein belül
> lehetséges olyan elhelyezés ami a beadó és a bármikori felhasználó
> részére is díjmentes.

Magánkezdeményezés, tehát nincs mögötte a mormon egyház "óriása", de a
felhasználók részére ingyenes a WikiTree is. Adományokból és a
nem-bejelentkezetteknek felszolgált hírdetésekből tartja fenn magát,
és részletes terv van kidolgozva az adatok hosszútávú megőrzésére, még
akkor is, ha maga a szolgáltatás megszünne.

A másik közös családfa a Geni, ami a MyHeritage tulajdona; fogalmam
nincs, hogy ez mit jelent a jővőbeli további ingyenesség
szempontjából. (Én többek között azért hagytam abba a használatát,
mert a MH-kapcsolaton keresztül lépten-nyomon fizetőfalat rakott elém
-- a FamilySearch adatai eléréséhez.)

Juli
/\ /\