[Csaladtortenet 2] Schedel lányai

dr. Zana János jzana9941 at gmail.com
2019. Dec. 18., Sze, 17:32:55 CET

Végignéztem Szentistvánváros halotti anyakönyveit; semmi. Schedel
átköltözött a Belvárosba. Elkezdtem ott is keresni, de az ottani
bejegyzések sajnos olvashatatlanok számomra. De azért nagy biztonsággal
állíthatom, hogy az első néhány (főként a feltételezett iker) gyermek
halálozása 1838-ig ott sem található. Ezt a vonalat valószínűleg
feladom. Találtam viszont egy olyan bejegyzést, ami feltűnt nekem:
"foetus". Jól olvasom? Vajon ezek halva született, vagy koraszülött
gyermekek lehetnek?    Üdvözlettel János

--
Családfakutatás, linux. Keresett családok: Zana, Mauther, Ungvári
(Unghváry), Mojsisovics, Bach, Békési (Brachtl)