[Csaladtortenet 2] Fwd: [MACSE: 21115] Denneberg csaladfa

Gelei Judit gelei.judit at gmail.com
2019. Dec. 18., Sze, 18:44:14 CET

Kedves Dániel!
Hivatalból továbbítottam a leveledet a Családtörténeti lev-listára, ahol a
kutatási kérdéseket boncolgatjuk. Levelemben kértelek is, hogy iratkozz fel
oda: ha még nem tetted be, most tedd meg (lásd a levél alján az infót).
Kérlek, továbbá, hogy röviden tájékoztasd a kutatótársakat mindarról, amit
már tudsz, hogy lássák, mit tudnak segíteni.

Üdv. Judit