[Csaladtortenet 2] kérdés kiolvasás esküvö 1806

Zsuzsanna Larsson Gilice zsuzsannagilice at gmail.com
2019. Dec. 19., Cs, 23:44:44 CET

*Kedves Lista!*

*Eskuvö 1806 St Terez Katalikus*/ eltek Maria Theresianopel/ Szabadka
környék gondolom.
*szám 327  Gilicze Stephanus 20 éves eskudött Farkass Anna.*
csatolt kép ami van Kalocsa E-levéltar. Irja Hogy a Stephaus volt fia
Gilicze Andrásnak meg Juditha Margo-nak.

*Juditha Margo *az dubla keresztnév? Valamit lehet érteni a beirásból amit
én nem értek? Kaptam már segiseg kiolvasni , de mondjuk Juditha Margo nem
értem miert nincs vezeteknév a nö-nek?

Probalok valahogyan megtalalni déd nagyapamnak az apját mikor szuletett.
Dednagyapa = *Gilicze Daniel szul 1882. *15 julius

Az ö apja volt *Gilicze János /Joannes/eskudött 1869.  27 januar a Kovács
Máriaval.*

*Gilicze János szulei voltak Gilicze Antal es Csupor Chatarina eskudtek
1829*.Találtam egy Gilicze Antal aki szuletett 1808 es apja volt Gilicze
Stefanus. esetleg ez az eskuvö 1806 vólna valami... A Gilicze Joannes/János
nem talalom pedig mikor eskudött volt 21 éves   (27 januar 1869  minus 21
év az körulbelu 1847...

Egy beirás van Kunbajan (gyermek szuletett Gilicze Antal + Csupor
Chaterina) de mégis inkabb Maria Theresianopel/szabadka van beirva mint
lakcim.

Probáltam email-kérdés; hátha valaki rá-ismer valamire?

*Kedves udvözlet!*
Zsuzsanna Larsson Gilice

*Kindest regards*
*ZSUZSANNA LARSSON GILICE*