[Csaladtortenet 2] Lehoczky család

Deáki Lajos deakilajos at gmail.com
2019. Dec. 20., P, 13:39:12 CET

Kedves Tagtársak!

A szépapám (Lipták István) édesanyja volt Lehoczki néhol Lehoczky Mária, a
férje pedig Lipták János. 1803-ban kötöttek házasságot Hangácson.

Sajnos a házassági bejegyzésből nem derül ki, hogy kik voltak Lehoczki
Mária szülei és bár találtam egy Lehoczky házaspárt Hangácson (Lehoczky Pál
- Gőcze Julianna), akiknek volt is egy lánya Krisztina Mária néven, de ő a
házasságkötéskor csak 14 éves lett volna, szóval nem tudom, hogy azonos-e
az én ősömmel. A Lehoczky család egyébként később Szendrőre költözött.

Tudom, hogy a Lehoczky családdal kapcsolatban igen széleskörű kutatás
érhető el az interneten, ugyanakkor ezek a források nem beszélnek a borsodi
ágról (Hangács, Szalonna, Ládbesenyő).

Így érdeklődnék, van valakinek információja a család ezen ágáról?

Köszönettel és üdvözlettel:
Lajos