[Csaladtortenet 2] Lehoczky család

Deáki Lajos deakilajos at gmail.com
2019. Dec. 20., P, 15:19:31 CET

Tisztelt Balogh László Úr!

Köszönöm a kedves hangvételű és jó szándékú visszajelzést! Érezhetően, Ön
már ünnepi hangulatban van.

A MACSE-nak néhány hónapja vagyok tagja és csak pozitív tapasztalataim
vannak. Éppen ezért teljes mértékben hideg zuhanyként ért, amikor olvastam
az Ön "megnyilvánulását". A MACSE levelezőlistáján saját nevemmel
szerepelek, melyet természetesen büszkén vállalok. A facebook trükkös
algoritmusainak azonban nem kívánom kiadni magam, éppen ezért csak a két
keresztnevemet - Lajos Dávid - adtam meg. Ez tudomásom szerint nem tilos.

Eddigi tapasztalataim alapján szinte mindnyájan akik családkutatók vagyunk,
igyekszünk minél több fórumon jelen lenni, követni a kutatásokat és persze
saját problémáinkat és elakadásainkat is megosztjuk a társkutatókkal. Én a
facebookon négy ilyen csoportban vagyok tag, ahol hasonlóan a MACSE-hoz
megosztom a kérdéseimet és ha tudok, én is szívesen segítek. Ebben sem
látok semmi rosszat, sőt ez úgy gondolom mindnyájunknál bevett gyakorlat,
hiszen minél több embert akarunk megszólítani és elérni.

"Az már csak hab a tortán, hogy az említett "uriember" nem is olyan lassan
a figyelmetlen balekokkal elvégezteti a kutatás fáradságos ámde szépséges
tevékenységét......" - Az "uriember" helyesen úriember. Még ha engem nem is
tisztel meg a nagybetűvel, legalább a nyelvtant tisztelje egy hosszú ú-val.
A mondat további tartalmát egyébként abszolút visszautasítom és kikérem
magamnak.

Nem értem, hogy mivel szolgáltam rá a hazug jelzőre és a további
kifejezetten sértő és rossz indulatú megjegyzésekre. Ettől függetlenül én
minden jót és további sikeres kutatást kívánok Önnek!

Mindenkinek aki eddig segített és válaszolt a felmerült problémáimra ezúton
köszönöm a kedvességét! A továbbiakban nem fogok "visszaélni" ezzel a
listával, melynek eddigi tudomásom szerint az volt a funkciója, hogy
segítsük egymást!

Baráti üdvözlettel:

Deáki Lajos Dávid

Lengyel, Jánosné <kompolthy47 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. dec. 20.,