[Csaladtortenet 2] (nincs tárgy)

Gábor Balázs bgabor.e at gmail.com
2019. Dec. 24., K, 05:38:02 CET

Tisztelt Mindneki!
Először is Nagyon Boldog Békés Karácsonyt kívánok mindenkinek.
Köszönet az indexelők áldozatos és fáradtságos munkájáért.
Azonban egy nagyon sértő megjegyzésre reagálnék.
Valaki "POTYAUTASNAK" nevezte a tagság kb. 80-90%.
Ezt a sértést a magam nevében a leghatározottabban visszautasítom.
3 éve csatlakoztam az egyesülethez mint pártoló tag.
Elfogadtam az alapszabályban és működési szabályzatban foglaltakat. Minden
feltételt amit az egyesület előirt teljesítettem.
Innentől kezdve "POTYAUTAS" - nak nevezni sértő és megalázó.
Tisztelettel :
Balázs Gábor pártoló tag.
Nem potyautas.