[Csaladtortenet 2] kérdés MACSE

Balog László baloglaci at freemail.hu
2019. Dec. 28., Szo, 23:30:08 CET

Csak egy "apró" helyreigazítás......Ez a levelezőlista ......legalábbis szerény tudomásom szerint ...NEM a MACSE levelezőlistája !!
A MACSE rendelkezik egy, csak a tagoknak fenntartott -- természetesen a világ elől elzárt :-) -- levelezőlistával.
Ez a "családtörténeti levelezőlista" én úgy tudom a MACSE-tól teljesen független....bár látok némi nyomulást abban a tekintetben, hogy a MACSE ezt is maga alá szeretné gyűrni.
Ezért, "talán" egyeseknek a nyílt kizárásra,felkoncolásra való buzdítása itt okafogyott :-)
A véleménynyilvánítás joga pedig -- egyenlőre -- szabad .....bármennyire is szeretnék ezt egyes MACSE  fanatikusok  eltörölni....
Sok más mellett ez is oka annak, hogy nem vagyok tag.

BL