[Csaladtortenet 2] kérdés MACSE

familypali at t-online.hu familypali at t-online.hu
2019. Dec. 29., V, 06:40:28 CET

Kedves Előd! Az adatbázis hozzáférésének van egy- nálam az első- formája,
amikor tagsági kötöttség nélkül, csatlakozási szándék nélkül, az emberi élet
legtermészetesebb módján:  munkával, lehet hozzáférni. Sok-sok munkával, de
felemelt fejjel és tisztességesen. Én ezt szorgalmazom minden
megnyilvánulásomkor és úgy hiszem, hogy az Egyesületünknek ez az egyik leg
tisztább vállalása. Kéz-kezet mos-nemesítő formában. Én bedolgozom,
szélesítem az adatbázist, felhasználhatom- munkám révén, mások eredményeit,
ezáltal lehetőséget adok másoknak is, hogy több adathoz férhessenek hozzá!
Ezeket a gondolatokat ajánlom azoknak is elolvasásra, akik ebben a kérdésben
másként gondolkodnak! Megdolgoztunk azért, ami a honlapunkon elérhető.
Sarkaljuk erre a kíváncsiakat.   Üdvözlettel és szívből kívánok munkás
napokat a következő évben is. Páli Pista