[Csaladtortenet 2] református anyakönyvek, Bende család

Domján Péter domjanpeter at citromail.hu
2019. Dec. 30., H, 13:57:10 CET

            Kedves Listatársak!    Vagy egy ágam, ahol egyszerűen nem jutok tovább a kutatással.
Óapám Domján Péter, felesége Bende Ilona. Az 1801-es házasságkötésüket megtaláltam a hódmezővásárhelyi anyakönyvekben.Itt a feleség 18 éves és Bende Pál árva lányaként szerepel. Bende Pál halottija is megvan 1799-ből. Ennek a Pálnak találtam gyermekeit1781., 1786., 1790-ből. Többször végignéztem az oldalakat, de Ilona nevű gyermekét nem találtam.
    Kérdésem: hol anyakönyvezhették Ilonát? A közelben hol lehetett ebben az időben református gyülekezet?
Makót megnéztem, ott nincs. Békésszentandráson csak 1785-ben indult a református anyakönyvezés.
Szentesen ugyan már 1741-től vannak anyakönyvek, Bende nevűeket is találtam szép számmal, de az én Ilonám ott sincs.
Van tippetek arra vonatkozóan, hogy merre kereshetném????
                                                                                                                                  Köszönettel:                                                                                                                                                             Domján Péter

Citromail.hu levelezőrendszerből küldve

Lépj be vagy regisztrálj