[Csaladtortenet 2] Segítség kérése

Mukli Krisztián krisztianmukli at mukli.hu
2019. Feb. 1., P, 17:28:27 CET

Kedves Nóra!

A weboldal jobb felső sarkában látható Cseh-zászlóra kattintva
választhat nyelvet az angol, a német, vagy a lengyel nyelvek között. Ez
nem segít esetleg?

Ezek után egyébként az oldal tetején látható a keresőmező, oldalt pedig
sorban:
* Csak a digitalizált melléklettel rendelkező bejegyzések között keres
* Adatbázisok: itt lehet kiválasztani melyik adatbázisokban keressen...
(A barnával színezett, zölddel aláhúzott ikonok vannak kiválasztva)
* Archívumok: szűkíthetjük, hogy melyik gyűjteményben keressen (alapból
mind ki van jelölve)
* Idő és hely: specifikálhatja hogy hol és milyen időtartományban
keressen
* Speciális keresés: ha ismert a fondszám, az oldalszám, vagy az
archívum pontos neve. Utóbbi két lehetőséget a piros csúszkára kattintva
lehet aktiválni...

Remélem segített
Üdvözlettel

---