[Csaladtortenet 2] Fw: Az erdélyi fejedelmek oklevelei (1560-1689). Erdélyi kiràlyi könyvek

Szilvágyi Gábor szilvagyi.g at t-online.hu
2019. Feb. 2., Szo, 13:30:20 CET

Kedves Ili!

Néhány éve megkerestem az ARCANUM-ot ez ügyben (csak a a régi Windows operációs rendszerek alatt működnek a régebbi kiadványaik), de sajnálkozáson kívül mást nem kaptam.

Valószínűleg az AAGISWiew program, amire épülnek ezek a CD-K, DVD-k, nem kompatibilisek az újabb operációs rendszerekkel. Régebbi Windows XP alatt még használhatók.

Üdv, Gábor

Kutatott családok:

Szilvágyi, Székely (tordai, kolozsvári), Szalay (potyondi), Váradi (kolozsvári), Szente, Tanáts, Tompos (zsebeházi), Z(s)itkovszky(i), Sennyey(i), Asbóth, Antal, Horváth, Szilády(Szilágyi), Kováts, Tiborcz, Eöry, Saáry(Sári), Lampért, Fábry(i), Légrády(i), Koronkay, Csóy(i), Saly, Hollósy, Enessey, Chernel, Borza, Hosszútóthy, Alsókáldi Káldy

Honlap: http://szilvagyi.atwebpages.com

http://szilvagyi.uw.hu/szilvagyiak.html