[Csaladtortenet 2] Steinmüller házasság

Czellecz Zoltán zczellecz at digikabel.hu
2019. Feb. 2., Szo, 15:18:29 CET

Kedves Angela,
olvasásra érdemes a french-horn.net
Ezen a weboldalon elég részletesen van szó Thaddäus Steinmüllerről és három
kürtös (/Wald/horn) fiáról.
Az 1761-es dátum valószínűleg az apára vonatkozik, aki 1725-1790 közt élt,
és 1761 június 1-én említik először, mint az Esterházy-udvarban működő zene-
kar kürtösét. Ekkor (1761-ben) lett Haydn a (Vice-)Kapellmeister.
Thaddäus Steinmüller (*1725 +1790)
   Joseph Karl Anton *1763.09.23 (keresztelő)  +1808.07.23 Stockholm

   (keresztapja Joseph Haydn !)
   Wilhelm                *1765            +1798.01.10 Stockholm
   Johann                  *1767
   negyedik (esetleg botfülű) fiúra nem találtam utalást.

üdvözlettel
Czellecz Zoltán