[Csaladtortenet 2] kiolvasási segítség

Kirilly Edit ekirilly at gmail.com
2019. Feb. 4., H, 21:44:07 CET

Kedves Gábor,

apa:

Karl Walla Mauermeister von Thyn. kőműves mester Thyn-ből

anya:

Elizabeth Tochter nach Anton Bernhart Bürger in Pest in Ungarn und
Elizabetha ge... Kolbe

Elizabeth, Anton Bernhart pesti polgár és Elizabeth Kolbe lánya

és itt van Elizabeth születése 1824. febr. 10.

https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:9398-VNPH-1?i=434

Walla a mi családunkban is van,:

Joseph Walla, született 1824. március 31. Oponesice. Apja Georg Walla és
milyen az élet....ő is Mauermester

Üdv,
Kirilly Edit