[Csaladtortenet 2] Kiolvasas_gond

dr. Zana János Janos.Zana at yahoo.com
2019. Feb. 5., K, 11:31:54 CET

Sikerült megszereznem édesapám unokatestvérének születési adatait. Vajon
jól olvasom-e ki?
Az első problémám, hogy apja szerintem Jászladányban született, az
anyakönyvben viszont Jászeberény áll. Tévedhetett-e ekkorát bárki?
A második, hogy az anya nevét eddig Lisznyai Ilona Máriának tudtam, itt
akár Ilona Klárának is olvashatnám.
A harmadik, hogy vajon Losonc-e a születés helye, vagy Kislosonc?
A negyedik, hogy a losonci reformátusokat még nem indexelték. Ugye, jól
olvasom, hogy református?
(FS-TOOLS-szal letöltöttem, de órákig tart átböngészni ennyi képet.
Mivel index nincs, nem jött létre sem KÉPEK_A könyvtár, sem excel.)
Üdvözlettel  János