[Csaladtortenet 2] FS-TOOLS 5.0.0

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at gmail.com
2019. Feb. 5., K, 14:47:01 CET

Csaba,
Az új verzió megnyitásánál azt az üzenetet kaptam, hogy "FS-Tools has
stopped working", és a részletek között található, hogy "Problem
Signature 09:    System.NotSupportedException".
Ezek szerint az 5.0.0 a Windows 7-ben nem működik?

Juli
/\ /\
>*.*<

Dr. Hatvany Béla Csaba <csaba at hatvany.de> ezt írta (időpont: 2019.