[Csaladtortenet 2] Mária/Rozália

Borsos József és Józsefné borsos at corex.bg
2019. Feb. 5., K, 16:36:50 CET

Kedves Györgyi, a felmenőmnél is előfordult, hogy egyszer Annának írta a pap/akárki az anyát, minden többi gyereknél Máriának. És az Anna ráadásul a 4. gyereknél íródott.
A beíró talán nem tudta/emlékezett az anya utónevére, vagy keverte esetleg az anya testvérével, vagy bármi történhetett.
Üdv. Bné Magdi.