[Csaladtortenet 2] Filmszámok

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at gmail.com
2019. Feb. 5., K, 23:56:11 CET

Zétény írta:
> Hétvégén kaptam egy nagyon jó táblázatot, amelyben zempléni filmszámok is
> voltak.

Azt, amit (azt hiszem) Papes Zsuzsa a Google Docs-ra rakott?
(https://docs.google.com/spreadsheets/d/1WQVDBMawE4zlBB7k5LR8dZBaK84UG1EBWGIx75pRHxI/edit#gid=0)

> az lenne a kérdésem, esetleg gömöri polgári anyakönyveknek is megtalálhatom-e filmszámát.

A táblázatból itélve úgy látom, hogy amik így "eldugva" fentvannak az
FS-en, a sátoraljaújhelyi és csongrádi levéltárakban voltak filmezve,
tehát csak olyan települések vannak, amiknek a másodpéldányai ott
kötöttek ki. Sátoraljaújhelyen a volt Zemplén megyéből vannak polgári
anyakönyvek olyan helyekről is, amik ma Szlovákiában vannak
(http://www.bazleveltar.hu/page.php?8). Arról még sose láttam
említést, hogy ez Gömör megyére is vonatkozna. (Sajnos. Nekem is
vannak gömöri rokonaim.)

De a táblázatról szólva: valakitől kaptam néhány tokaji filmszámot,
amik még nincsenek rajta. Mi volna a legjobb frissítési módszer?

Juli
/\ /\