[Csaladtortenet 2] Kiolvasás német - újra

Horváth Péter elar74 at yahoo.com
2019. Feb. 7., Cs, 14:59:43 CET

 Sziasztok ismét.
Valamiért nem a "link" jelent meg az üzenetben, hanem valami érdekes katyvasz.Most probálkozom ismét, illetve beteszem a fényképet is.
Proksch házassági 1854

Az első bejegyzésben segítenétek?Nekem teljes káosz :)
Proksch József  - Vahl Klára  (ezt később láttam Mo-n Wallernek is)

Taufbuch - 01-15 | 03., Erdberg, St. Peter und Paul | Wien, rk. Erzdiözese (östl. Niederösterreich und Wien) | Österreich | Matricula Online

|  |
Taufbuch - 01-15 | 03., Erdberg, St. Peter und Paul | Wien, rk. Erzdiöze...

Az első bejegyzésben segítenétek?Nekem teljes káosz :)
Proksch József  - Vahl Klára  (ezt később láttam Mo-n Wallernek is)
KöszönömPéter