[Csaladtortenet 2] segítség Sátoraljaújhely

Broviac István broviac at tolna.net
2019. Feb. 12., K, 09:32:13 CET

Kedves Listatársak!

Egy kis segítséget szeretnék kérni, teljesen elakadtam.

A Bravják Pál - Verbin (Verebics?) Anna összesen hat Munkácson született
gyermekénél egyetlen egynél írták oda hogy az anya "A a. ujhely".

Arra gondoltam ez csak Sátoraljaújhely lehet, végig is néztem a g.k.
születéseket 1843 körül (mivel első gyermeke 1863-ban született) de semmi.

Rudabánya születések ugyanúgy, szintén semmi.

Rosszul gondolkodom? van valakinek tippje hogyan tovább?

Köszönettel,

Broviac István

Szekszárd