[Csaladtortenet 2] Balmazújváros halotti 1928

Páli István oregpali at t-online.hu
2019. Feb. 16., Szo, 06:40:00 CET

Kedves Judit! Az apát vasutasként átvezényelhették olyan helyre, ahonnan a
bejelentést, adott időn belül, nem tudta megtenni. Más: Egyik ismerősöm apja
Amerikába tartózkodott és helyette az anyósa teljesítette a bejelentési
kötelezettséget-kétszer. Mindkét esetben a kiutazás után hat hónappal ,
született a gyermek. Üdv.: Pista