[Csaladtortenet 2] Kiolvasas megint

dr. Zana János Janos.Zana at yahoo.com
2019. Feb. 16., Szo, 18:11:10 CET

A problémám az, hogy ükanyám szüleinek nevét a források rosszul tudják.
Az az Unghváry Gedeon, akit találtam, nem az apja, hanem a testvére.
Hely: Kosd (Nógrád), időpont: 1837 és 1842. A Familysearch két esetben
nem tudta megállapítani a születési bejegyzésről, hogy fiú-e, vagy lány.
Aktuálisan Franciska Béla esetében furcsa, hogy az újszülött keresztneve
azonos az anyáéval. A másik különös, hogy mintha utólag, más tintával
írták volna be hogy Béla.
Hasonlóképpen Alojzia Ida neme is bizonytalan náluk. Megnéztem: az
anyakönyvben nem tüntették fel az újszülött nemét.
Nos: Franciska Béla fiú-e, vagy lány?
https://familysearch.org/ark:/61903/1:1:XK5V-PMT
https://familysearch.org/ark:/61903/1:1:XK5V-PM5
Üdv, János