[Csaladtortenet 2] furcsaságok

Katalin Littomericzkyné littkati at gmail.com
2019. Feb. 17., V, 09:30:08 CET

Kedves Éva!

A hónapnevek magyarázata: http://www.macse.org/society/honapoknapok.php
mivel kezdetben, majd a 48-as szabadságharc leverése után kb a kiegyezésig
a rom. kat anyakönyveket latinul írták, a hónapokat is latinul írták.
Itt megtalálod a hónapok régi magyar elnevezéseit is. :)

A Krisztina ilyen rövidítése szerintem a beíró egyéni rövidítése. :(

Üdv: Kati

Lengyel Attiláné <lengyel.attilane.eva at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019.
febr. 17., V, 8:12):