[Csaladtortenet 2] Kiolvasas megint

Zana János Janos.Zana at yahoo.com
2019. Feb. 17., V, 17:23:17 CET

2019.02.17. 5:25 keltezéssel, Vértesi Tamás írta:
> talán ez segít:
>
> https://dspace.oszk.hu/bitstream/handle/123456789/561870/4328710_00529_mormon.jpg?sequence=4&isAllowed=y
Tudomásom szerint ő az első gyermek, és 1833 február 10-én született. Ez
igazolja az 50 évre való hivatkozás. De találtam egy anyakönyvet 1833
február 10-ére Unghváry Sándor névre, és semmi jele annak, hogy ikrek
lettek volna.
Sajnos, azt nem tudom kiolvasni, hogy hol volt közjegyző (körjegyző?).
Márpedig ennek alapján lehetne megtalálni a halotti anyakönyvi
bejegyzést. A családjáról eddig nem tudtam. Köszönöm. János