[Csaladtortenet 2] Fwd: [MACSE: 19322] Ikrek anyakönyvi bejegyzése

Othon P. László othonpl26 at gmail.com
2019. Feb. 18., H, 15:18:34 CET

Szerintem NEM iker Antal, Ede mert akkor a neménél többesszámot "fiúk"
kellet volna beírni, hanem két keresztnevet kapott mint sokan mások akik
akár több keresztnévvel is rendelkeznek mint nálunk a családba.
Üdv.: Heim Pali

Zám László <laszlo.zam at freemail.hu> ezt írta (időpont: 2019. febr. 18., H,
14:31):