[Csaladtortenet 2] Valakinek ötlete?

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2019. Feb. 18., H, 20:59:29 CET

Kedves Listalakók

igen, *hungariacana-*n és *adtplus*-on is túl vagyok, nem segítettek, kevés
az info az azonosításhoz a szülőket (apát) illetően. Lakcímükön "biznisz"-t
nem folytattak - de hogy máshol folytattak-e, adott esetben más kerületben,
a viszonylag gyakori név alapján nem állapítható meg.

Krisztián

Krisztián Skoumal <skoumi.gen at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. febr.
18., H, 20:44):