[Csaladtortenet 2] vezetéknév végződés

dr. Zana János Janos.Zana at yahoo.com
2019. Feb. 20., Sze, 11:22:20 CET

2019. 02. 20. 11:06 keltezéssel, Szilvágyi Gábor írta:
> Nekem is hasonló tapasztalataim vannak. A papon múlt minden. Az „ügyfél” bemondta a nevét – ha nem ismerte az anyakönyvet vezető személy – a pap pedig beírta, de senki nem ellenőrizte, hogy a bediktáltnak megfelelően tette-e.
Nem létezett igazolvány?
Dédapám írja munkájával kapcsolatosan: "Albert öcsém nem jöhetett
velünk, mert nem volt útlevele" (1871 körül Nagyszombat vidékéről van szó).
Nem letezett igazolvany?
Dedapam irja munkajaval kapcsolatosan: "Albert ocsem nem johetett
velunk, mert nem volt utlevele" (1871 korul Nagyszombat videkerol van szo).
Üdvözlettel  János