[Csaladtortenet 2] Nevsor

dr. Zana János Janos.Zana at yahoo.com
2019. Feb. 20., Sze, 11:33:04 CET

Edesanyam iratai kozott talaltam egy nevsort. Ebbol kovetkezoleg tudom,
hogy a lista tagjai valamennyien eppen szaz evesek. A nevsor vagy a
polgari iskola vegzos novendekeinek nevet tartalmazza, vagy a budapesti
Csalogany utcai tanitokepzo intezet vegzos novendekeiet.
A nevsor a haboru utan keszult, tehat valoszinuleg csak a tulelok
szerepelnek benne. A listaba csak a leanykori nevet vettem fel. Ha
barkit erdekel, az asszonynevet is at tudom kuldeni.

Szarmazasi adatokra ebbol a listabol nem lehet kovetkeztetni, de talan
edesanyam eletevel kapcsolatban tud valaki informacioval szolgalni;
ennek remenyeben kuldom at. Udvozlettel  János