[Csaladtortenet 2] név kiolvasása

Balázs Karsai karsaibalazs.1982 at gmail.com
2019. Feb. 21., Cs, 17:36:08 CET

Köszönöm a segítséget mindenkinek, akkor az Emmer és az Ertl neveket fogom
beírni.
Azért furcsa nekem az Ertl nevű Annamáriák esete, mert úgy tűnik, hogy csak
egy Ertl család élt ott, akinek az Annamária lányát Ili is megtalálta. A
másik vagy odaköltözött Dunabogdányba szintén, vagy valami hasonló
turpisság lehet mögötte. Ezt mindenesetre meghagyom annak, aki az
indexelést használva megtalálja Ertl Annamária nevű ősét és halad tovább
vele :P

Balázs

Szigetiné Ili <zekany at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. febr. 21., Cs,
16:15):