[Csaladtortenet 2] Zsido anyakonyvi keruletek

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at gmail.com
2019. Feb. 22., P, 17:37:22 CET

> van valamilyen forrás arra, hogy egy adott település zsidó anyakönyvezése
> hol történt? (Én most konkrétan Káposztafalut keresném, ami Szepes vm,
> iglói járás volt)

Vallástól függetlenül az anyakönyvezés helyét helységnévtárban
célszerű keresni. Én Dvorzsákkal szoktam kezdeni (a Pécsi
Tudományegyetem digitális könyvtárában, ami jelenleg felújítás alatt
áll; ideiglenes link:
https://digi.lib.pte.hu/hu/pub/dvorzsak-janos-magyarorszag-helysegnevtara-budapest-verlad-1882-1426),
de sajnos Káposztafalu 31 izraelita lakosának anyakönyvezési helyéről
nem volt információja. A járásban úgy látom, hogy Hunfalun,
Szepesváralján, és Poprádon volt izraelita gyülekezet, tehát azokkal
kezdeném.

Juli
/\ /\