[Csaladtortenet 2] Wichnalek (Wihnalek) Vencel

Ákos Polgár 1.polgak at gmail.com
2019. Feb. 22., P, 20:17:15 CET

Kedves Aurél !
Dédapám, Löffler György cipész Szeged, Felsővárosi plébánián kötött
házasságot dédanyámmal, Rausch Teréziával, 1890. V. 17-én
Tanúk Szamák Lajos asztalos és Vichm(n?)alek Vince reszelővágó voltak.
1891.V. 7-én született Vilma lányuk keresztelője V. 10-én volt.
Keresztszülők: Vichnálek Venczel reszelővágó, Vichnálek Vilma.
Más ágon is találtam már veled családtörténeti egyezés-féléhez vezető
adatot, volt levélváltásunk azokkal kapcs.
Üdv.: Ákos

Rihmer Aurél <granasztoi at freemail.hu> ezt írta (időpont: 2019. febr. 22.,
P, 18:48):