[Csaladtortenet 2] településnév - segítség

Erzsi Kovácsné keresone at gmail.com
2019. Feb. 23., Szo, 19:45:45 CET

Kedves Juli!

Köszönöm szépen. Először én is arra gondoltam, de én úgy tudom Nagyolaszi =
Vlachy. Ettől függetlenül igazad lehet. Ezt írta Szigetiné Ili is.
Ez az anyakönyv Paludza nevű településé, az pedig úgy tudom Kispalugya.
Túl variáltam, N. Olaszinszis névből elfogadhattam volna az első
gondolatomat.

Köszönöm szépen: Kovácsné Erzsi

Julia Szent-Gyorgyi <jpmiaou at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. febr. 23.,
Szo, 19:25):