[Csaladtortenet 2] Visky

Zana János Janos.Zana at yahoo.com
2019. Feb. 24., V, 17:21:37 CET

2019.02.24. 16:21 keltezéssel, Verner Sári írta:
> VISKI/VISKY Károly: ügyész, bíró
> 1893-tól már  debreceni kir. itélőtáblai bíró. Ekkor már az egész családja
> Debrecenben élt.
> 1907-ben ment nyugdíjba, mint kúriai bíró.
Az én nagyapám a Budapesti Királyi Ítélőtáblánál volt bíró. Amikor erről
beszéltem egy jogásszal, azt mondta, az Ítélőtábla nem azonos a Kúriával.
Az ere vonatkozó törvény - emlékezetem szerint - 1895 körül jelent meg;
az ú.n. Sommás eljárásról szóló törvény.
Javaslom megnézni az ADT-pluszon az Igazságügyi Közlönyt. Üdv, János