[Csaladtortenet 2] Mehlschmidtr család

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2019. Feb. 24., V, 22:56:17 CET

Kedves Máté!
Közben megtaláltam a FS-ön, a 102662944  számú filmről van szó. Az
FS-TOOLS, ha nagyon lassan is, de betölti a Filmböngészőben: 1712. a 9-10.
képkockán van. Sajnos a Letöltés viszont nem sikerült nekem se, csak
PrintScreen-nel. Magánban küldöm.
Üdv,
Anna

Máté Moré <mate.more at freenet.de> ezt írta (időpont: 2019. febr. 24., V,