[Csaladtortenet 2] Fwd: képműemléken egy Natta név Bözödön (Macse)

György Szamák szamak.gy at gmail.com
2019. Feb. 28., Cs, 13:16:07 CET

---------- Forwarded message ---------
From: György Szamák <szamak.gy at gmail.com>
Date: 2019. febr. 28., Cs, 4:50
Subject: Fwd: képműemléken egy Natta név Bözödön (Macse)
To: Magyarszéky Gábor <magyarszeky at gmail.com>

---------- Forwarded message ---------
From: Antal Natta <antal.natta at gmail.com>
Date: 2019. febr. 27., Sze, 21:55
Subject: képműemléken egy Natta név Bözödön (Macse)
To: Szamák György <szamak.gy at gmail.com>

Szia Gyuri,

korábban a Macse honlapon lévő bözödi emlékmű képen találtam egy Natta Béla
nevü I. világháborús áldozatot, úgy emlékszem, hogy az osztrák- magyar
monarchia seregében még  nem használta a Béla keresztnevet, de nem jut most
az eszembe mi volt az akkori keresztnév német változata.

Későbbiekben írtam a hadisír.hu-nak és  öket kérdeztem, a név magyar
változatáról, a haláláról, és az olasz hadszintéren történtekről, annak és
a temetés helyéről, de sajnos csak kevés infót kaptam tőlük.

Kiderült, hogy az I.világháborúról, az áldozatokról hetente beszámolt a
fényképpekel is *Az érdekes újság.* Ez volt akkor az a hetilap amely ha az
ember tisztában volt egy áldozat halálának időpontjával akkor az olvasó
azt követő hetekben könnyen találhatott róla az újságban híradatot és akár
talált öbbféle képet is.

Két évvel ezelött amikor kerestem Arkánum-ban az újságot még nem volt
beszkennelve, állítólag már olvasható az újság, de nem fizettem még be az
Arkánumot idén (?), talán tudsz segíteni ez ügyben nekem mert gyűjtöm a
Natták infóit mostani kiadványunkhoz. *Az érdekes újság*-ban is,másold ki
nekem Natta Béla adatait és esetleges képeit,

Holnap előkeresem, és küldöm a hadisir.hu-tól kapott levelem másolatát a
halál időpontjáról.

Előre is köszönöm a segítségedet.

Anti

--