[Csaladtortenet 2] [MACSE: 19132] demo

József Németh jozsefnemeth424 at gmail.com
2019. Jan. 5., Szo, 20:57:20 CET

Hát ez több, mint fantasztikus! Köszönjük, András! Van pl. egy kanadai
családfakutató ismerősöm magyar gyökerekkel, aki az ég egy adta világon
angolon kívül semmilyen nyelvet nem ismer, így eddig hiába volt MACSE-tag.
Azonnal meg is küldtem neki a linket.
NJ

Temesvári Jenő <jeno.temesvari at chello.hu> ezt írta (időpont: 2019. jan. 5.,
Szo, 20:42):