[Csaladtortenet 2] FS

Hirschler András smartlines at smartlines.hu
2019. Jan. 6., V, 11:31:14 CET

Csak annyi hozzátenni valóm van, hogy a MyHeritage családfa-építő programja ingyenesen letölthető, a saját gépen személyi korlátozás nélkül futtatható, egymással összefüggésben nem lévő családok is építhetők általa. Működik a webes verzió nélkül is. Magyar menüvel is használható.
üdv. Hirschler András