[Csaladtortenet 2] FS

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2019. Jan. 6., V, 12:18:45 CET

És viszont: A MyHeritage a Geni-ből. Én is kaptam már lelkes levelet a
MyHeritage-től, hogy vannak új találatok: igen, az általam a genire feltett
adatokat kaptam volna vissza. De ezeket simán figyelmen kívül lehet hagyni.
Üdv,
Anna

dr. Zana János via csaladtortenet <csaladtortenet at levlista.theka.hu> ezt