[Csaladtortenet 2] Kérés

Horváth Péter elar74 at yahoo.com
2019. Jan. 10., Cs, 10:24:54 CET

Kedves Balázs
Köszönöm a kimeritő választ! :)Érdekes volt és tanulságos.Főleg az afgány lány fényképe. (Tényleg afgán? :)  )
Mindenesetre szeretném tudni honnan van ez genetikai jelleg, mert az egyik ágon (apu - anyukája - az ő apukája) mind vörös, világos szemű volt. Drága jó Schaffarsch (Schaffarz) vonal :)Egyelőre egy morva faluig jutottam el velük 1750-ig.

Üdv Péter