[Csaladtortenet 2] Fwd: [MACSE: 19165] Fordítás

István Vincze istvanvincze90 at gmail.com
2019. Jan. 11., P, 20:20:53 CET

---------- Forwarded message ---------
From: Török Zoltán <zoltan-torok at hotmail.hu>
Date: 2019. jan. 11., Pén 20:15
Subject: [MACSE: 19165] Fordítás
To: macse at googlegroups.com <macse at googlegroups.com>

Üdv!
Jó latinosoktól kérnék segítséget az alábbi szöveg lefordításához:
Lectoris salutem!

Vita communi Ordinis Nostri, vi decreti rei publicae popularis die 7 sept.
Anni 1950. editi, suppressa, fratribus que hinc discedere coactis
aedificium in possesionem status transiit. Parochiae, qua sedes, pars
superterran ea ad orientem versa relicta fuit annis labentibus aliquantulum
transformata, ut usui ut cumque accomodaretur. Hoc, ubi stas, loco, cellula
vetere decentiae destructa, muri vetustae constructionis servati sunt, ut
fornices graves rite fulcirentur.

Egy szót nem tudtam kiolvasni, lehet esetleg valamit elírtam, ezért képet
is csatolok hozzá. Milyen szó követheti a relicta fuit-tot? Van-e olyan szó
esetleg, amit rosszul gépeltem, olvastam ki?

Segítségeteket előre is nagyon köszönöm!
A(z) iOS Outlook <https://aka.ms/o0ukef> letöltése

--
A Magyar Családtörténet-kutató Egyesületet (MACSE) levelezőlistája

A lista szigorúan csak az Egyesületünk életével kapcsolatos leveleket
fogad. Például a tagsággal, a honlappal, az adatbázisainkkal és más
projektjeinkkel, a MACSE vacsorákkal, a rendezvényeinkkel, stb. kapcsolatos
leveleket várunk a listára. Szigorúan tilos a listára politikai,
világnézeti, vallási vagy más az Egyesületünk életével nem szoros
kapcsolatban levő témákkal foglalkozó leveleket küldeni.
A lista címe: macse at googlegroups.com
A lista honlapja: http://groups.google.com/group/macse?hl=hu
Ha le akarsz iratkozni a listáról, küldjél egy üres üzenetet erre a
macse+unsubscribe at googlegroups.com címre.
A családkutatással, családtörténettel, stb. foglalkozó leveleket a nyílt
(bárki által elérhető):