[Csaladtortenet 2] Fwd: Márciusi kirándulás Erdélybe

Gelei Judit gelei.judit at gmail.com
2019. Jan. 12., Szo, 14:01:30 CET

Kedves Beszeda Laci!
Annak idején hiába kértem a megrendelést és a szerződést, nem tudtad
prezentálni, ezért hitetlenkedve hallom, hogy bárkivel is megtárgyaltad a
második sofőr szükségességét a Bécsben való közlekedésre.
Örülök, hogy legalább másokat figyelmeztetsz a lehetséges problémákra.
Kívánom, hogy Melinda szervezése sikeres legyen.
Üdv. Judit

Beszeda László <beszeda.csalad at freemail.hu> ezt írta (időpont: 2019. jan.
12., Szo, 13:50):