[Csaladtortenet 2] Rakamaz

Páli István oregpali at t-online.hu
2019. Jan. 12., Szo, 17:22:39 CET

Kedevs Anna! annyival árnyalnám, hogy a Szabolcsi polgári anyakönyveket cc
1920-ig indexeltül az FS adatbázisba. Születéseket, esketéseket és
halálozásokat is- lehet, hogy tovább. Ez volt ebben az adatbázisban az első
polgári csoport. Később úgy tűnik, hogy  racionálisan csökkentették az
elérhetőséget.  A keresett születés az elérhető Csatolom. Üdv.: Pista