[Csaladtortenet 2] Rakamaz

Pócsi Zsolt pocsimail at gmail.com
2019. Jan. 14., H, 10:37:10 CET

Kedves Éva, és Kedves Mindenki!

Nem biztos, de szerintem a Nyíradonyban lakó Benes Gáza rokon lehet,
cukrász itt helyben. Egyik fia Géza, másik Tamás. 1970-es évek végén
születtek a fiúk.
Ifjabbik Géza vállalkozó, nagybátyám nála dolgozik, tudja a telefonszámukat.
Nyíradony, Kossuth u. cukrászda.

Üdv, Zsolt!

Páli István <oregpali at t-online.hu> ezt írta (időpont: 2019. jan. 12.,
Szo, 17:25):