[Csaladtortenet 2] balatonfüred Gombás Albert

Beus beusmarie at gmail.com
2019. Jan. 14., H, 17:19:55 CET

Kedves Dezső!
Nincs a lexikonban, mivel a Gombás család nem töltött be jelentős szerepet
Balatonfüred életében. (Info első kézből, mert én szerkesztettem a
lexikont)
Van egy másik könyv: Balatonfüred nevezetes épületei (Némethné Rácz Lídia -
2008). Ebben szerepel az épület. Privátban küldöm, hogy mi van benne a
Gombás családról.
Üdv: BBea